Partners, sponsorer och medlemsförmåner

Mäklarringen

Tjäna pengar till Järfälla OK:s verksamhet genom att tipsa Hans Sylvan (Mäklarringen) om husförsäljningar. Mäklarringen är Järfälla OK:s mest trogna sponsor där klubb, enskilda medlemmar och Mäklarringen har hjälpt varandra. Vi har ett riktigt vinna-vinna-vinna-upplägg. Samarbetet mellan Järfälla OK och Hans Sylvan har funnits i 25-talet år.

Hur går det till?
Tipsa om hus- och lägenhetsförsäljningar som JOK-medlemmar lämnar till Hans Sylvan, och som leder till affär, ger 10% av mäklararvodet till JOK. Det måste inte vara medlemmens egen bostad som ska säljas. Det går lika bra om ni tipsar om en grannes. väns eller släktings behov av mäklartjänster.

Vem är Hans Sylvan?
Hans har orienterat sedan 12-årsåldern. Efter ett uppehåll som orienterare blev han medlem i JOK när sönerna började orientera. Hans var även aktiv som ungdomsledare under några år. Han springer numera mest ÖM8, då husvisningar och orienteringstävlingar har en förmåga att krocka med varandra på helgerna.

Hans har varit Fastighetsmäklare inom Mäklarringen Järfälla sedan 1983. Han utgår numera från Mäklarringens kontor i Spånga, men jobbar inom hela nordvästra Stor-Stockholm.

Referenser
Sedan samarbetet mellan Mäklarringen och Järfälla OK började har bland annat följande JOK-medlemmar nyttjan Hans tjänster:
Gunnar Eriksson, Göran Johansson, Tomas Jonsson, Per Lind, Anders Lundh, Anders Nissar, Lars Palmqvist, Ulf Radler, Göran Reinhldsson, Roger Sundberg och Olle Törnqvist.

Kontakt
Hans Sylvan, 0708-25 27 70, hans.sylvan@maklarringen.se, www.maklarringen.se/spanga

Hans hälsar att alla JOK:are även är välkomna att ringa för rådgivning om blivande köp eller försäljning, "ni är mina VIP-kunder!".

Uppdaterad: 2020-04-15 av Eric R.